jörgenmorgoff

ide szándékozom leírni a svédországi élményeim publikus hányadát. kérdés mennyire leszek effektív... sajnos benne van a pakliban, hogy el fogom hanyagolni a blogot :D

Feliratkozás

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Indafotó képek

Utolsó kommentek

  • eeversion: Jó, hát más ország, más problémák :) (2013.05.06. 21:47) Uppsala ápdét I.
  • cavecat: @eeversion: Nem, 30-40 négyzetmétert nem lehet olyan nagyon sokféleképp :) Ágy asztal tv... ja, it... (2013.05.06. 21:42) Uppsala ápdét I.
  • eeversion: Azt nézem, hogy annak az egy befotózott lakásnak eléggé hasonló a kialakítása a göteborgihoz. Bár ... (2013.05.05. 13:37) Uppsala ápdét I.
  • eeversion: @cavecat: Én mindegyik napon, kivéve az utolsón, akkor tényleg szépen sütött a nap :) Ha a sötétí... (2013.04.11. 10:14) 2012/II., negyedik (utolsó) rész
  • cavecat: Hát, az attól függ, melyik napon fagytál szét.:D Csütörtökön, szombaton és hétfőn kifejezetten szé... (2013.04.02. 20:58) 2012/II., negyedik (utolsó) rész
  • Utolsó 20

neoncső+fürdőszobatakarítás

2009.02.27. 21:52 cavecat

lassan átkeresztelhetem a blogot "encike lúzerkedései"-re :DDD

Na, az egész úgy kezdődött, hogy kiégett a neoncső, illetve hát bekapcsolás helyett pislákolt permanensen (ez baromi idegesítő, de gondolom láttatok már ilyet), mindezt szerdán, tehát pár napja romantikus félhomályban zuhanyozok (meg amit még az ember a pöttöm fürdőben csinál). A neoncső kiszereléséhez csavarhúzó kell(ett volna), gondoltam majd kérek az egyetemen vagy a fősulin. Ma (pénteken) voltam is Boråsban, Gergő kezében maradt az inkubátor "kilincse", szóval még csavarhúzó is volt a kezemben (!), amikor visszaszereltem, de kölcsönkérni, na azt elfelejtettem.:DDD Efeletti elkeseredésemben este nekimentem a csavaroknak egy krumplihámozóval (a konyhában található stuffok közül ez tűnt a legalkalmasabbnak), és legnagyobb meglepetésemre sikerült is leszednem a neoncsöveket borító tetejt (amin amúgy évezredes por ült). A neoncsövek kiemelése újabb nehézségeket okozott, de hát ugye az 5 év műszakiegyetem, szóval aludtam rá 1 órát, aztán ismét nekiveselkedtem, és alig 10 perc alatt sikerült is kiszednem őket (aki hozzám hasonlóan kissé életképtelen: tekerni kell, 90 fokkal el ;) bár lehet hogy a többi neoncső-foglalat nem tekerős...) Így már tudtam, milyet kell a boltban venni; amúgy 2féle volt: ilyen, meg feleilyen hosszú, szóval nehéz volt a döntés!:))) Beszereltem a csöveket, visszaszereltem a tetejt (úgy, porosan, mer' tróger vagyok...), majd konstatáltam, hogy a tetejen csücsülő centi vastag portól "kissé" koszos lett a fürdő, így nekiálltam takarítani: körbezuhanyoztam az egészet :) Még a wc-t is (a víztartály is elég poros volt), kívül-belül. Annyi eszem volt, hogy a törölközőket kivigyem, a wc-papírt viszont nem, így az most a radiátoron szárad :) A lámpát azért nem mertem lezuhanyni, azt csak letöröltem felmosóronggyal.

ebben az egészben amúgy csak az nem volt vicces, hogy épp beteg vagyok (semmi komoly, csak egy kis nátha), ilyenkor nem kellemes az ilyen tornamutatvány :( de a fürdő takaríthatósága csillagosötös, sztem otthonra is elviselném ezt a konstrukciót :D

Szólj hozzá!

Címkék: a technika ördöge

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása